Тестирование

Дисциплина: Профессиональный казахский язык

Уважаемые студенты!

Обращаем Ваше внимание на то, что процесс тестирования по дисциплине ограничивается временным интервалом - 20 минут. По истечении указанного времени тестирование завершается автоматически, аналогично нажатию кнопки "Завершить тестирование". Контролировать оставшееся время Вы можете в строке состояния интернет-обозревателя.

Вопрос № 1. Тәуелденген есімшені табыңыз. ---- Біздің баққанымыз - жер таңдамайтын бөлек тұқым.

біздің

баққанымыз

тұқым

бөлек

жер таңдамайтын

Вопрос № 2. Жақсыз сөйлемді көрсетіңіз.

Мұның не керегі бар?

Не ексең, соны орасың.

Ата, ауылмен сөйлесіп тұрсыз ба?

Өнер алды – қызыл тіл.

Қызарып атқан таң.

Вопрос № 3. Тыныс белгісі дұрыс қойылған сөйлемді көрсетіңіз.

Ар жазасы – бар жазадан ауыр жаза.

Адамды бақытты ететін тек қана - азатты еңбек.

Әкесінің баласы адамның дұшпаны - адамның баласы бауырың.

Жастар біздің - болашағымыз.

Бүгінгі күн, сапарға аттанатын күн.

Вопрос № 4. . Дара етістік бар сөйлемді көрсетіңіз.

Марат жаңа келді.

Балалар ойнап жүр.

Оның түсі сары бола қалды.

Оның киімі әдемі екен.

Төрт жердегі төрт – он алты.

Вопрос № 5. Жалғаудың барлық түрі жалғанған сөзді табыңыз.

Аттанармын

Үйлеріміздеміз

Атыменен

Бақыттысыңдар

Асқармысың

Вопрос № 6. . Сөз түрлендіруші жұрнақты табыңыз.

үйшік

тыңайтқыш

кең маңдайлы

бірге

екеулеп

Вопрос № 7. Ырықсыз етіс қатысқан сөйлемді табыңыз.

Суға қарап таранды.

Ыдыс жуылды, үй жиналды.

Ойын Айбала арқылы сездірді.

Олжабек ойланып қалды.

Қабыш қайғының үлкенін енді ғана сезгендей болды.

Вопрос № 8. Есімді сөз тіркесін табыңыз.

Ескі мектеп.

Тілді сыйлау.

Сабаққа дайындалу.

Сыпайлап айту.

Ыстыққа шыдау.

Вопрос № 9. Төл сөзді сөйлемді көрсетіңіз.

Қасымның «Туған жер» өлеңінен патриоттық үн еседі.

Жылгелділер келіп қалды, Ақан аға.

Балалар «Менің елім – Қазақстан» әнін шырқады.

«Биік мансап – биік жартас», - дейді Абай.

Сейіт. Жарайды. (Кете береді).

Вопрос № 10. Сын – қимыл үстеуін табыңыз.

Бұлар – Жарасбайдың бұрыннан тісін басып жүрген араз ауылы.

Бұның екеуін күздігүні жер қарада алған.

Сәлемін зорға алды.

Бірақ онша жақындаған жоқ.

Анда – санда көрпесінің бүлкілдеуіне қарағанда, ол да күліп жатыр.

Вопрос № 11. Болжалдық сан есімнің сұрағын табыңыз.

неше?

қаншаларда?

неше-нешеден?

нешінші?

нешеу?

Вопрос № 12. .Қай септіктің жалғауы буын үндестігіне бағынбайды?

жатыс септік

табыс септік

барыс септік

шығыс септік

көмектес септік

Вопрос № 13. Мөлшер үстеуін табыңыз.

жорта

биыл

зорға

соншалық

одан әрі

Вопрос № 14. «Әлде» сөзінің бөлек жазылатын түрін табыңыз.

әлде (кім)

әлде (қашан)

әлде (не)

әлде (дос)

әлде (қайдан)

Вопрос № 15. Жіктелген бұйрық райлы етістікті табыңыз.

барамын

барсам

барғысы келді

барған

барсын

Вопрос № 16. Пысықтауыш қызметіндегі сын есімді табыңыз.

Ертегідегі қара дәу сияқты.

Көңіліңді, бойыңды осы бұлақтай таза сақта.

Әйел болса, елдің басшысы емес пе?

Бәрімізбен де жақсы жолдас болды.

Аталы сөз атан түйеге татиды.

Вопрос № 17. . Жұрнақ жалғанған сөзді көрсетіңіз.

балада

баланың

балалық

баласы

бала

Вопрос № 18. Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемді табыңыз.

Білген адам тауып айтады, білмеген адам қауып айтады.

Балалықты қою керек, сен енді жігітсің.

Ұмтылып арбадан түсейін деп еді, - Нұрғали басып жібермеді.

Тозар елдің жанжалы бітпес, озар елдің арманы бітпес.

Бірі әлдеқашан ескірген сияқтанып кетеді, енді бірі баяғы балалық шағымызғалайық бірдеме сияқты.

Вопрос № 19. Ауыспалы осы шақты сөзді табыңыз.

Орман мен далалардың тұрғысы ыңырсытып, ырғалтып салған ән тәрізді.

Бауырында кішкентай көк күшіктері қыбырлайды.

Төбесінде сасыр шайқалып ырғалды.

Құбақай ат селт етіп, жалт қарады.

Азу тістері ақсиып, орнынан түрегелді.

Вопрос № 20. Буын тіл білімінің қай тарауында қарастырылады?

Фонетика

Лексика

Морфология

Синтаксис

Пунктуация

Вопрос № 21. Түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлемді табыңыз.

Таным – түсініктің дұрыс қалыптасуы – мәдениеттіліктің кепілі.

Ата – бабаларымыздың бұл замандағылардан артық екі мінезі бар екен: әуелі - ел басы, топ басы деген кісілер болады екен, екіншісі – намысқор келеді екен.

Кітап оқудан тыйылған адам ойлаудан да тыйылады.

Ер деп атақ кім берер, алмас семсер асынбай.

Байқағам жоқ, сондықтан кінәлы емес.

Вопрос № 22. . Етістіктен жасалған сын есімді табыңыз.

жазғы кеш

тапқыр бала

кекшіл адам

тарихи қалалар

сәнқой қыз

Вопрос № 23. . Синоним болатын диалектілерді табыңыз.

түбек, шүмек

былғары, тері

ауқат, тамақ

кебеже, сандық

қоржын, қалта

Вопрос № 24. . Мақсатты келер шақты сөйлемді табыңыз.

Мен ертең ауылға бармақшымын.

Ол ауылға барыпты.

Екі құрбы сөйлесіп отыр.

Сен үйге келмедің ғой.

Сен ертең үйге бар.

Вопрос № 25. Жалғаулықсыз қарсылықты салалас құрмаласты табыңыз.

Осылай жаз да өтті, күз де өтті.

Теріскейде қара бұлт тұтасып келе жатса да, Қоспан асықпады.

Жарқырай шағылысқан сәулесі жоқ, - бұлт астындағы қоңырқай жарықта төңіректің бәрі ап – айқын.

Сен жыладың, мен бірақ селт етпедім.

Сейіт құр сараң жымиғаны болмаса, шырай берген жоқ.

Вопрос № 26. Толықтауыш қызметіндегі зат есімді сөйлемді белгілеңіз.

Жақсыдан – шарапат, жаманнан - кесапат.

Білімдіге дүние жарық.

Қазақ елінің жер қойнауы бай.

Өзеннің үстінен көпір салынған.

Абай жайлаудағы ең әнші, өнерлі жастарды жиып отыр.

Вопрос № 27. Есімшенің тәуелденген түрін көрсетіңіз.

жазатыныңды

берместің

күңкілдесті

сырғанағандар

бағармын

Вопрос № 28. . Мектепті өткен жылы бітіргенсің. Шақ қалай жасалып тұр?

есімшенің септелуі арқылы

есімшенің тәуелденуі арқылы

есімшенің жіктелуі арқылы

есімшенің етістікке жалғануы арқылы

пысықтауышпен тіркесу арқылы

Вопрос № 29. «Жарым, ширек» сөздерімен тіркесетін сан есімнің мағыналық түрін көрсетіңіз.

есептік

реттік

жинақтық

бөлшектік

болжалдық

Вопрос № 30. . Сөз тудырушы жұрнақты табыңыз.

келгелі, оқығалы

іскер, тілектес

барса, айтар

әкей, еркежан

көрпеше, түйіршік